Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ännu ett guld för Harlaut och Goepper
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 1184827" data-attributes="member: 53337"><p>Det bland annat goepper och luca gör är trippel 1440, och Henke gör samma rotation men med en extra 180 på slutet.</p><p></p><p>En trippel 12a skulle se ut som henkes dubbel sjua med en extra cork 5 på slutet, och det lär vara typ fysiskt omöjligt att lägga en så långsam rotation på en trippelcork.. men vem är jag att avögra det, dem verkar ju vara kapabla att göra vad fasen som helst nu för tiden <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 1184827, member: 53337"] Det bland annat goepper och luca gör är trippel 1440, och Henke gör samma rotation men med en extra 180 på slutet. En trippel 12a skulle se ut som henkes dubbel sjua med en extra cork 5 på slutet, och det lär vara typ fysiskt omöjligt att lägga en så långsam rotation på en trippelcork.. men vem är jag att avögra det, dem verkar ju vara kapabla att göra vad fasen som helst nu för tiden ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Ännu ett guld för Harlaut och Goepper
Tillbaka
Topp