Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Antons trevliga grannar del 3: Valluga och Rendl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jontew91" data-source="post: 1187709" data-attributes="member: 115040"><p>Gjorde också min första säsong i St. Anton och visst är det en bra ort. Gäller bara att veta var man ska åka, samt gärna äga ett par stighudar. Rendl måste vara den bäst bevarade lättillgängliga hemligheten. Har haft några av mina livs bästa åk där och då jämför jag med berg som Vail, Breckenridge, Revelstoke och Whistler i Nordamerika. Men höjden (eller bristen därav) har sina nackdelar när det är så satans soligt jämt. Det är nordsidorna som gäller, och själva huvudsystemet är egentligen det med minst bra åkning...</p><p></p><p>Om man vågar utforska så får man garanterat belöning, för 90 % vågar sig inte ut längre än det de ser från liften.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jontew91, post: 1187709, member: 115040"] Gjorde också min första säsong i St. Anton och visst är det en bra ort. Gäller bara att veta var man ska åka, samt gärna äga ett par stighudar. Rendl måste vara den bäst bevarade lättillgängliga hemligheten. Har haft några av mina livs bästa åk där och då jämför jag med berg som Vail, Breckenridge, Revelstoke och Whistler i Nordamerika. Men höjden (eller bristen därav) har sina nackdelar när det är så satans soligt jämt. Det är nordsidorna som gäller, och själva huvudsystemet är egentligen det med minst bra åkning... Om man vågar utforska så får man garanterat belöning, för 90 % vågar sig inte ut längre än det de ser från liften. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Antons trevliga grannar del 3: Valluga och Rendl
Tillbaka
Topp