Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre har Sveriges näst "billigaste" liftkort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1255782" data-attributes="member: 26014"><p>Njaaa, är nog lite skeptisk till just det konstaterandet. Den enda kostnaden som enligt mig kan konkurrera med liftkortet är boendet, och här finns alternativ. Jag menar nog att liftkortskostnaden är den största eller näst största kostnaden för liftburen skidåkning. Alla andra kostnader är variabla (beroende på konkurrenssituationen på orten) och oftast lägre. Kanske irrelevant referens, men som familj på fem personer (varav en åker gratis) betalade vi ca 40% mer för liftkorten än för boendet i Hemsedal v1. Ski in/ski out. Semilågsäsong för både boende och liftkort. Kalkylen kan ju se annorlunda ut om man åker ensam eller mindre sällskap, vilken utrustning som behövs etc.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1255782, member: 26014"] Njaaa, är nog lite skeptisk till just det konstaterandet. Den enda kostnaden som enligt mig kan konkurrera med liftkortet är boendet, och här finns alternativ. Jag menar nog att liftkortskostnaden är den största eller näst största kostnaden för liftburen skidåkning. Alla andra kostnader är variabla (beroende på konkurrenssituationen på orten) och oftast lägre. Kanske irrelevant referens, men som familj på fem personer (varav en åker gratis) betalade vi ca 40% mer för liftkorten än för boendet i Hemsedal v1. Ski in/ski out. Semilågsäsong för både boende och liftkort. Kalkylen kan ju se annorlunda ut om man åker ensam eller mindre sällskap, vilken utrustning som behövs etc. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre har Sveriges näst "billigaste" liftkort
Tillbaka
Topp