Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre planerar utbyggnad vid kabinbanan
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PhatFred" data-source="post: 1188943" data-attributes="member: 9336"><p>"...kabinbanan är en viktig symbol som inte får försvinna eller förändras i utbyggnader..."</p><p>Är det något man som besökare vill förändra, så är det ju kabinbanan. Till något effektivare.</p><p>Plocka ner en kabin och ställ på lämplig plats och gör... eh... korvkiosk eller något av den. Står det inte redan en burkliftsburk någonstans i byn bara för nostalgi?</p><p>Skidtorg i två nivåer, vad ska man ha dem till?</p><p>Skulle vara intressant att se detaljplan och/eller en visionsritning för det där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PhatFred, post: 1188943, member: 9336"] "...kabinbanan är en viktig symbol som inte får försvinna eller förändras i utbyggnader..." Är det något man som besökare vill förändra, så är det ju kabinbanan. Till något effektivare. Plocka ner en kabin och ställ på lämplig plats och gör... eh... korvkiosk eller något av den. Står det inte redan en burkliftsburk någonstans i byn bara för nostalgi? Skidtorg i två nivåer, vad ska man ha dem till? Skulle vara intressant att se detaljplan och/eller en visionsritning för det där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre planerar utbyggnad vid kabinbanan
Tillbaka
Topp