Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre: Skutan sommaröppen för skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="xviggenx" data-source="post: 1190426" data-attributes="member: 97967"><p>Alltså det här är ju väldigt märkligt. Jag håller väldigt mycket med</p><p> [USER=77701]@Heddious[/USER].</p><p>En sak som jag slås av är hur många personer måste "boka boende" på Holiday Club för att Skistar ska ombesörja med liftpersonal och patrullörer/pistörer som säkerställer driften av liftarna som hyrs? Räcker det att ett rum är bokat på hela Holiday och att en person plockar ut liftkortet för att liftarna ska rulla? Jag antar att det kommer bli en hiskelig kostnad om det är så att Holiday på förhand hyrt liftar+personal+drift utan att spika intresse från sina egna kunder/gäster. Vore ju lite snopet och stå där och skryta om sommarskidåkning och inte en kotte som bokat rum och alltså inte "får" åka i liftarna som då rullar...</p><p></p><p>Det låter ju rimligare att vi som är bofasta här också får möjlighet att slänga på några hundringar extra på våra säsongskort och får möjlighet att köra dom där extra helgerna som det nu eventuellt är tal om. Inte för att jag tycker det är speciellt hemskt att huda, snarare tvärtom, men det vore ju skönt att kunna gena lite någon gång ibland.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="xviggenx, post: 1190426, member: 97967"] Alltså det här är ju väldigt märkligt. Jag håller väldigt mycket med [USER=77701]@Heddious[/USER]. En sak som jag slås av är hur många personer måste "boka boende" på Holiday Club för att Skistar ska ombesörja med liftpersonal och patrullörer/pistörer som säkerställer driften av liftarna som hyrs? Räcker det att ett rum är bokat på hela Holiday och att en person plockar ut liftkortet för att liftarna ska rulla? Jag antar att det kommer bli en hiskelig kostnad om det är så att Holiday på förhand hyrt liftar+personal+drift utan att spika intresse från sina egna kunder/gäster. Vore ju lite snopet och stå där och skryta om sommarskidåkning och inte en kotte som bokat rum och alltså inte "får" åka i liftarna som då rullar... Det låter ju rimligare att vi som är bofasta här också får möjlighet att slänga på några hundringar extra på våra säsongskort och får möjlighet att köra dom där extra helgerna som det nu eventuellt är tal om. Inte för att jag tycker det är speciellt hemskt att huda, snarare tvärtom, men det vore ju skönt att kunna gena lite någon gång ibland. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre: Skutan sommaröppen för skidåkning
Tillbaka
Topp