Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre: Skutan sommaröppen för skidåkning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bus" data-source="post: 1190433" data-attributes="member: 12678"><p>[USER=77701]@Heddious[/USER] så länge Skistar har varit tydliga med hur länge säsongskortet gäller så är det inte mycket man har rätt att klaga på.</p><p>Skistar vill inte ta den ekonomiska risken att köra i maj.</p><p>Sen förstår jag givetvis att många tycker det är surt men produkten man köpte avsåg nog aldrig maj.</p><p>Om någon hyr biblioteket för att hålla ett seminarium med inträde kan man nog inte som kommuninvånare hävda att man ska gå in gratis.</p><p></p><p>Eftersom Holiday nu hyrt liftarna dessa helger så är det Holiday ni ska klaga hos inte Skistar.</p><p>Ta kontakt med Holiday och hör efter om möjligheterna för "locals" att köpa liftkort.</p><p>Rätt framlagt så kanske Holiday förstår att det skulle ge mycket positiv reklam bland de bofasta.</p><p></p><p>Sen tycker jag ni ska detta positivt och förstå att om Holiday lyckas bra med att få folk att åka skidor i maj ja då kanske det kan få Skistar att tänka om och själv köra maj.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bus, post: 1190433, member: 12678"] [USER=77701]@Heddious[/USER] så länge Skistar har varit tydliga med hur länge säsongskortet gäller så är det inte mycket man har rätt att klaga på. Skistar vill inte ta den ekonomiska risken att köra i maj. Sen förstår jag givetvis att många tycker det är surt men produkten man köpte avsåg nog aldrig maj. Om någon hyr biblioteket för att hålla ett seminarium med inträde kan man nog inte som kommuninvånare hävda att man ska gå in gratis. Eftersom Holiday nu hyrt liftarna dessa helger så är det Holiday ni ska klaga hos inte Skistar. Ta kontakt med Holiday och hör efter om möjligheterna för "locals" att köpa liftkort. Rätt framlagt så kanske Holiday förstår att det skulle ge mycket positiv reklam bland de bofasta. Sen tycker jag ni ska detta positivt och förstå att om Holiday lyckas bra med att få folk att åka skidor i maj ja då kanske det kan få Skistar att tänka om och själv köra maj. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Åre: Skutan sommaröppen för skidåkning
Tillbaka
Topp