Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] ATK släpper ny telemarksbindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik-" data-source="post: 1336276" data-attributes="member: 190745"><p>Ingen aning om vad du tänker på. Jag väljer i alla fall randonne skidor före telemark eller turskidor varje dag i kartong snö om sväng egenskaper är prioriterat</p><p></p><p></p><p>Där jag är på tur så är oftast de flacka partierna så pass korta eller få att jag prioriterar randonne skidor varje dag före dubbelspan och swix blå med tanke på total upplevelsen. </p><p></p><p>Förstår faktiskt inte alls vad det är du vill fram till. Toppturer med tynga telemarkpjäxor på vallade turskidor för att det är? Ja, vad är det bättre på om man inte prioriterar transporten mellan fjällen samtidigt som man inte har ordentliga fjäll tillgängligt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik-, post: 1336276, member: 190745"] Ingen aning om vad du tänker på. Jag väljer i alla fall randonne skidor före telemark eller turskidor varje dag i kartong snö om sväng egenskaper är prioriterat Där jag är på tur så är oftast de flacka partierna så pass korta eller få att jag prioriterar randonne skidor varje dag före dubbelspan och swix blå med tanke på total upplevelsen. Förstår faktiskt inte alls vad det är du vill fram till. Toppturer med tynga telemarkpjäxor på vallade turskidor för att det är? Ja, vad är det bättre på om man inte prioriterar transporten mellan fjällen samtidigt som man inte har ordentliga fjäll tillgängligt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] ATK släpper ny telemarksbindning
Tillbaka
Topp