Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bästa freeride skidor 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kappakomplett" data-source="post: 1288197" data-attributes="member: 118552"><p>Ja, jag tänkte att det kanske var ide med damskidor eftersom jag är lättare och kortare (och framförallt mkt sämre åkare) än många damer så borde jag ha damskidor.</p><p>Lite som i golfen där många äldre gentlemän stolt proklamerar att de minnsann har stiffskaft men också slår 123 m med J7 så kanske man inte ska leva i det förgångna utan anpassa sig till den oundvikliga förkleningen av benen och köra lite mjukare lagg.</p><p>Men det kan lika gärna vara mjuka herrskidor då...</p><p>Och sen kan man glömma att titta efter ett par Rhino...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kappakomplett, post: 1288197, member: 118552"] Ja, jag tänkte att det kanske var ide med damskidor eftersom jag är lättare och kortare (och framförallt mkt sämre åkare) än många damer så borde jag ha damskidor. Lite som i golfen där många äldre gentlemän stolt proklamerar att de minnsann har stiffskaft men också slår 123 m med J7 så kanske man inte ska leva i det förgångna utan anpassa sig till den oundvikliga förkleningen av benen och köra lite mjukare lagg. Men det kan lika gärna vara mjuka herrskidor då... Och sen kan man glömma att titta efter ett par Rhino... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bästa freeride skidor 2025
Tillbaka
Topp