Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bästa reklamfilmen för ett par skidor?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="simon_tjernstrom" data-source="post: 1190853" data-attributes="member: 58728"><p>Jag hjälper så gärna till</p><p> [USER=13861]@glisseur[/USER] Det som åsyftas är så klart att de som skapar skidorna åker mer än t.ex. dig och mig. Men med det sagt tror jag dom fungerar lika bra som enkel transport till Jägern klockan 12:30.</p><p></p><p>Dom skidor du syftar på som inte tillverkas för skidåkare kan du hitta bland de andra "Aspenmärkena" på ISPO sen. Det är ju verkligen resursslöseri eftersom dom kostar 20 papp plus också.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="simon_tjernstrom, post: 1190853, member: 58728"] Jag hjälper så gärna till [USER=13861]@glisseur[/USER] Det som åsyftas är så klart att de som skapar skidorna åker mer än t.ex. dig och mig. Men med det sagt tror jag dom fungerar lika bra som enkel transport till Jägern klockan 12:30. Dom skidor du syftar på som inte tillverkas för skidåkare kan du hitta bland de andra "Aspenmärkena" på ISPO sen. Det är ju verkligen resursslöseri eftersom dom kostar 20 papp plus också. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bästa reklamfilmen för ett par skidor?
Tillbaka
Topp