Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Beslutet om OS skjuts upp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 1172110" data-attributes="member: 90666"><p>Lu: Jag som snowboardåkare kan säga så mycket som att jag har aldrig sagt ett ont ord om en skidåkare (om de inte bettet sig illa och typ köttat rätt in i mig eller något). Dags att inse att glädjen inom snowboard och skidor är samma, vi alla älskar snön och vill ha kul i den.</p><p>Till ditt andra inlägg så hade det väl passat bättre med gula byxor och blå jacka?</p><p></p><p>Till saken är den att jag tycker inte att det hade gjort någonting att själva "jibbing"-kulturen kommer med till OS, det är väl bara kul att folk får upp ögonen för sporterna och att man kan se lite mer extremsport på tv och liknande?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 1172110, member: 90666"] Lu: Jag som snowboardåkare kan säga så mycket som att jag har aldrig sagt ett ont ord om en skidåkare (om de inte bettet sig illa och typ köttat rätt in i mig eller något). Dags att inse att glädjen inom snowboard och skidor är samma, vi alla älskar snön och vill ha kul i den. Till ditt andra inlägg så hade det väl passat bättre med gula byxor och blå jacka? Till saken är den att jag tycker inte att det hade gjort någonting att själva "jibbing"-kulturen kommer med till OS, det är väl bara kul att folk får upp ögonen för sporterna och att man kan se lite mer extremsport på tv och liknande? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Beslutet om OS skjuts upp
Tillbaka
Topp