Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="windsurfer" data-source="post: 1159480" data-attributes="member: 50538"><p>Nordalsliften som spårade ur förra säsongen, hur gick det med den. Är det någon som vet? Har den bytts ut?</p><p></p><p>Kompisar till mig som åkte i Nordalsliften då den pajade såg snowboardåkare längre upp i liften som åkte sicksak i liftspåret. Liften stannade efter ett tag då snowboardåkarna var ur synhåll. Sedan framkom att vajern hoppat av ledhjulen i toppen på liften. Vajern som trillade ner klöv hjälmen på en kvinna när den snärtade ner mot backen. Hon fördes bort med helikopter för sjukvård. Hurvida dessa snowboardåkare skulle vara ansvariga vet jag ej men det var så det framhölls för mig.</p><p></p><p>Observera att detta har jag hört och vill gärna att någon bekräftar eller dementerar detta. Någon som vet mer?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="windsurfer, post: 1159480, member: 50538"] Nordalsliften som spårade ur förra säsongen, hur gick det med den. Är det någon som vet? Har den bytts ut? Kompisar till mig som åkte i Nordalsliften då den pajade såg snowboardåkare längre upp i liften som åkte sicksak i liftspåret. Liften stannade efter ett tag då snowboardåkarna var ur synhåll. Sedan framkom att vajern hoppat av ledhjulen i toppen på liften. Vajern som trillade ner klöv hjälmen på en kvinna när den snärtade ner mot backen. Hon fördes bort med helikopter för sjukvård. Hurvida dessa snowboardåkare skulle vara ansvariga vet jag ej men det var så det framhölls för mig. Observera att detta har jag hört och vill gärna att någon bekräftar eller dementerar detta. Någon som vet mer? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Tillbaka
Topp