Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Black-Daimond" data-source="post: 1159481" data-attributes="member: 77495"><p>Jag håller med om nästan allt som har skrivits om Gränsen. Det är helt sjukt att en skidort i Sverige 2008/2009 inte har bra liftar. Ett tips är att ha bra korgliftar och släng bygel och knappliftarna på direkten. Jag förstår att anläggningen inte har Skistars feta investeringskonto men att lite idéer om framtiden borde man ändå ha kunnat presentera utöver bredare pister. Man kan inte bara leva på att naturen och berget är grymt utan en ökad komfort måste komma på plats. Det räcker inte med att metrologen är fräsch då hela hotellet stinker.</p><p></p><p>Strömmas to do list!</p><p>Liftarna måste uppdateras</p><p>Hotell med nattklubb måste hålla högre standard</p><p>Park måste finnas detta inkluderar även en halfpipe</p><p>Bygg en toppstuga med fik</p><p>Fixa en vändplan för bussar så slipper bussen paja alla bilar på parkeringen.</p><p>Lägga av att sälja på charm sälj på kvalitet så får ni nöjda kunder…</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Black-Daimond, post: 1159481, member: 77495"] Jag håller med om nästan allt som har skrivits om Gränsen. Det är helt sjukt att en skidort i Sverige 2008/2009 inte har bra liftar. Ett tips är att ha bra korgliftar och släng bygel och knappliftarna på direkten. Jag förstår att anläggningen inte har Skistars feta investeringskonto men att lite idéer om framtiden borde man ändå ha kunnat presentera utöver bredare pister. Man kan inte bara leva på att naturen och berget är grymt utan en ökad komfort måste komma på plats. Det räcker inte med att metrologen är fräsch då hela hotellet stinker. Strömmas to do list! Liftarna måste uppdateras Hotell med nattklubb måste hålla högre standard Park måste finnas detta inkluderar även en halfpipe Bygg en toppstuga med fik Fixa en vändplan för bussar så slipper bussen paja alla bilar på parkeringen. Lägga av att sälja på charm sälj på kvalitet så får ni nöjda kunder… [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Tillbaka
Topp