Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gurrra" data-source="post: 1159483" data-attributes="member: 32064"><p>Angående boendet så renoverades alla skidåkarrum+ca hälften av alla lägenheter inför förra säsongen. Den här säsongen ska i stort sett alla lägenheter vara renoverade om jag förstått det rätt. Boendet håller numera en hög klass, iaf om man jämför mot hur det såg ut för 2 år sedan. </p><p>Vad som också är positivt är att Riksgränsen Hotell & Konferens tagit över driften av själva hotellet, spaet och metro. Liftsystemet drivs fortf. av Strömma. Han som är chef för RG Hotell & Konferens heter Robert Gustavsson och var marknadschef under 90-talet innan Strömma tog över. Han var även med och startade NM och är en person jag tror kommer få Riksgränsen på fötter igen efter den tråkiga utvecklingen i början av 2000-talet. Med andra ord så ser det ut som att Riksgränsen trots allt står inför ett lyft de kommande åren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gurrra, post: 1159483, member: 32064"] Angående boendet så renoverades alla skidåkarrum+ca hälften av alla lägenheter inför förra säsongen. Den här säsongen ska i stort sett alla lägenheter vara renoverade om jag förstått det rätt. Boendet håller numera en hög klass, iaf om man jämför mot hur det såg ut för 2 år sedan. Vad som också är positivt är att Riksgränsen Hotell & Konferens tagit över driften av själva hotellet, spaet och metro. Liftsystemet drivs fortf. av Strömma. Han som är chef för RG Hotell & Konferens heter Robert Gustavsson och var marknadschef under 90-talet innan Strömma tog över. Han var även med och startade NM och är en person jag tror kommer få Riksgränsen på fötter igen efter den tråkiga utvecklingen i början av 2000-talet. Med andra ord så ser det ut som att Riksgränsen trots allt står inför ett lyft de kommande åren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bredare pister i Riksgränsen
Tillbaka
Topp