Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bygg din egen pjäxtork
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ThomasX" data-source="post: 1147842" data-attributes="member: 164407"><p>Eller så gör du som jag gjorde, skaffar en skotork av bra kvalitet, t.ex. en Adax, och sedan sätter man bara en brytare till värmeelementet i den. Så kan man enkelt slå av och på värmen. Värme av till pjäxor, och värme på till barnens kängor. Enkelt, snyggt och viktigast av allt - sketabra <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ThomasX, post: 1147842, member: 164407"] Eller så gör du som jag gjorde, skaffar en skotork av bra kvalitet, t.ex. en Adax, och sedan sätter man bara en brytare till värmeelementet i den. Så kan man enkelt slå av och på värmen. Värme av till pjäxor, och värme på till barnens kängor. Enkelt, snyggt och viktigast av allt - sketabra :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Bygg din egen pjäxtork
Tillbaka
Topp