Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Christine Hargin vann i Röldal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PNyberg" data-source="post: 1178609" data-attributes="member: 49358"><p>LawndartGustav 2012-02-27 19:02</p><p>Känner att bedömningen har varit kass på i princip alla tävlingar i år enligt mig =( känns jättekonstigt.</p><p>Brukade se fram emot att se resultat och videos men känns som om de goda dagarna är förbi, snacka om att förstöra något bra!</p><p></p><p>Framför allt tycker jag att det har vart för dåligt med filmer frn tävlingen. Sjukt svårt att få sig en bild om hur det hela "went down".</p><p></p><p>Sen får jag väl egentligen säga att efter att ha kolla igenom filmerna som ligger uppe måånga gånger så är det ju egentligen Ducroz som borde tagit hem det hela. Sjukt bra kört!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PNyberg, post: 1178609, member: 49358"] LawndartGustav 2012-02-27 19:02 Känner att bedömningen har varit kass på i princip alla tävlingar i år enligt mig =( känns jättekonstigt. Brukade se fram emot att se resultat och videos men känns som om de goda dagarna är förbi, snacka om att förstöra något bra! Framför allt tycker jag att det har vart för dåligt med filmer frn tävlingen. Sjukt svårt att få sig en bild om hur det hela "went down". Sen får jag väl egentligen säga att efter att ha kolla igenom filmerna som ligger uppe måånga gånger så är det ju egentligen Ducroz som borde tagit hem det hela. Sjukt bra kört! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Christine Hargin vann i Röldal
Tillbaka
Topp