Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Corona och heta känslor ger Åre kabinbana en extra vinter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ledighetskommiten" data-source="post: 1205110" data-attributes="member: 162841"><p>Min gissning är att de helt enkelt inte löst någon vettig ersä'ttning. Först sprack den roliga ideen med en längre stolslift med mellanavstigning. Jag <em>gissar </em>att de nu insett att ta bort VM6an/WC och ersätta med en stolslift direkt till Hummeln ger en stor kapacitetssänkning alldeles för många dagar samt att det isf många dagar helt enkelt inte går att ta sig runt i systemet då VM6an och WC försvinner ("ersätts" av en lift som allt för ofta kommer att stå).</p><p></p><p>Även nyfiken på hur det går med den släplift man pratat om som ersättning för klassiska Tusenmetern.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ledighetskommiten, post: 1205110, member: 162841"] Min gissning är att de helt enkelt inte löst någon vettig ersä'ttning. Först sprack den roliga ideen med en längre stolslift med mellanavstigning. Jag [I]gissar [/I]att de nu insett att ta bort VM6an/WC och ersätta med en stolslift direkt till Hummeln ger en stor kapacitetssänkning alldeles för många dagar samt att det isf många dagar helt enkelt inte går att ta sig runt i systemet då VM6an och WC försvinner ("ersätts" av en lift som allt för ofta kommer att stå). Även nyfiken på hur det går med den släplift man pratat om som ersättning för klassiska Tusenmetern. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Corona och heta känslor ger Åre kabinbana en extra vinter
Tillbaka
Topp