Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Dags att nominera Sveriges bästa skidorter
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="blaubear" data-source="post: 1333273" data-attributes="member: 193214"><p>Ändå fint att vi gillar olika :D </p><p>Jag vill nominera Björnrike eftersom det är en fantastisk pärla i Härjedalen Alltid bra pistat, nästan 500fhm, Sveriges bästa park, hela familjens favorit, bra restauranger, otroligt fina längdspår för skate och klassiskt! Afterski är bra i Björnrike, men om det är party man vill åt, då är Vemdalsskalet bättre. Varierande terräng med raviner, vilket gör att Björnrike är relativt skyddat från vind. Inga gondoler, vilket jag ser som ett stort plus! </p><p></p><p>Hit kommer man för att njuta av skidåkning. Och solen skiner alltid i Björnrike, det är sen gammalt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="blaubear, post: 1333273, member: 193214"] Ändå fint att vi gillar olika :D Jag vill nominera Björnrike eftersom det är en fantastisk pärla i Härjedalen Alltid bra pistat, nästan 500fhm, Sveriges bästa park, hela familjens favorit, bra restauranger, otroligt fina längdspår för skate och klassiskt! Afterski är bra i Björnrike, men om det är party man vill åt, då är Vemdalsskalet bättre. Varierande terräng med raviner, vilket gör att Björnrike är relativt skyddat från vind. Inga gondoler, vilket jag ser som ett stort plus! Hit kommer man för att njuta av skidåkning. Och solen skiner alltid i Björnrike, det är sen gammalt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Dags att nominera Sveriges bästa skidorter
Tillbaka
Topp