Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Därför är inga tjejer uttagna i snowboardlandslaget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Beer-me" data-source="post: 1183133" data-attributes="member: 142029"><p>@ apelsinjuice (euroshopper...) Om man gör en snabb semantisk analys av ditt inlägg så kan man konstatera detta: </p><p>"Samt en halvtaskig film på en tjej som lägger lite sjuor här på freeride blir ju överröst med goda kommentarer. " </p><p>Ingen tjej skulle skriva såhär, meningen är proppfull med missunnsamhet mot tjejer som grupp.</p><p>"hooka upp" " h8a sönder" </p><p>Typiskt språk från en vit medelklasskille som har baserat sin identitet på Eminem, och känner sig jävlig gansta i sina baggy jeans, men som knappt knäckt en bärs och aldrig rullat upp en...</p><p>"att tjejerna är för dålig så dom vet inte vilka som har potentialen.Finns ingen som platsar helt enkelt. Simple as that."</p><p>Visst en tjej som SÅGAR ALLA tjejer, inte en chans. </p><p>"Landslaget har gjort helt rätt beslut och med hjälp av lite retorik och logiskt tänkade förstår vem som helst det. "</p><p>"Hjälp av lite retorik"....menar du konsten att tala nu? det är ju den mest spridda definitionen av ordet, du kanske har din egen? jag tror att du är lika dålig på logiskt tänkande som du är på att stava till det. </p><p></p><p>"Och för att inte freerides egna feminist-mobb med titti540 i spetsen ska komma och h8a sönder mig kan på förhand meddela er att JAG ÄR TJEJ." </p><p>Ytterligare en mening som det är mer eller mindre omöjligt att en tjej skrivit, "feminist mobb" jag tror att jag kan hitta ditt riktiga konto om jag kikar lite på vem som käftat mest med fröken 540 inte sant? </p><p>Din lojalitet mot det så kallade "landslaget" tyder på att du antagligen går på gymnasiet, kanske i Malung? </p><p>Pojke ca 17-18 år, kommer antagligen från dalarna med det vanliga "tätt mellan släktbanden"( pappa morbror) och nej du är ingen tjej men du är en pussy.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Beer-me, post: 1183133, member: 142029"] @ apelsinjuice (euroshopper...) Om man gör en snabb semantisk analys av ditt inlägg så kan man konstatera detta: "Samt en halvtaskig film på en tjej som lägger lite sjuor här på freeride blir ju överröst med goda kommentarer. " Ingen tjej skulle skriva såhär, meningen är proppfull med missunnsamhet mot tjejer som grupp. "hooka upp" " h8a sönder" Typiskt språk från en vit medelklasskille som har baserat sin identitet på Eminem, och känner sig jävlig gansta i sina baggy jeans, men som knappt knäckt en bärs och aldrig rullat upp en... "att tjejerna är för dålig så dom vet inte vilka som har potentialen.Finns ingen som platsar helt enkelt. Simple as that." Visst en tjej som SÅGAR ALLA tjejer, inte en chans. "Landslaget har gjort helt rätt beslut och med hjälp av lite retorik och logiskt tänkade förstår vem som helst det. " "Hjälp av lite retorik"....menar du konsten att tala nu? det är ju den mest spridda definitionen av ordet, du kanske har din egen? jag tror att du är lika dålig på logiskt tänkande som du är på att stava till det. "Och för att inte freerides egna feminist-mobb med titti540 i spetsen ska komma och h8a sönder mig kan på förhand meddela er att JAG ÄR TJEJ." Ytterligare en mening som det är mer eller mindre omöjligt att en tjej skrivit, "feminist mobb" jag tror att jag kan hitta ditt riktiga konto om jag kikar lite på vem som käftat mest med fröken 540 inte sant? Din lojalitet mot det så kallade "landslaget" tyder på att du antagligen går på gymnasiet, kanske i Malung? Pojke ca 17-18 år, kommer antagligen från dalarna med det vanliga "tätt mellan släktbanden"( pappa morbror) och nej du är ingen tjej men du är en pussy. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Därför är inga tjejer uttagna i snowboardlandslaget
Tillbaka
Topp