Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Därför är inga tjejer uttagna i snowboardlandslaget
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EEERIK" data-source="post: 1183140" data-attributes="member: 87198"><p>Lite off-topic iom att artikeln handlar om just landslaget, men</p><p> [USER=61981]@lotten_rapp[/USER], jag förstår verkligen inte att det överhuvudtaget kan tyckas vara konstigt att ni (damer) inte får den uppmärksamhet ni vill ha? Uppmärksamheten sporten får på damsidan speglar ju bara det underhållningsvärde som finns för det ni sysslar med just i detta nu. Jag menar inte att det inte kan ändras, och att alla tycker det är intressantare att kolla på herrarna än på damerna, men tydligen är det så det är och man kan inte tvinga folk att ändra uppfattning.</p><p></p><p>Jag tycker helt enkelt att det är fel att skylla på publiken och "konsumenterna" av er sport för att ni inte får uppmärksamhet/betalt, det är upp till utövarna att få folk att bli intresserade och tycka det är underhållande. Detta gäller ju både killar och tjejer, oavsett sport.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EEERIK, post: 1183140, member: 87198"] Lite off-topic iom att artikeln handlar om just landslaget, men [USER=61981]@lotten_rapp[/USER], jag förstår verkligen inte att det överhuvudtaget kan tyckas vara konstigt att ni (damer) inte får den uppmärksamhet ni vill ha? Uppmärksamheten sporten får på damsidan speglar ju bara det underhållningsvärde som finns för det ni sysslar med just i detta nu. Jag menar inte att det inte kan ändras, och att alla tycker det är intressantare att kolla på herrarna än på damerna, men tydligen är det så det är och man kan inte tvinga folk att ändra uppfattning. Jag tycker helt enkelt att det är fel att skylla på publiken och "konsumenterna" av er sport för att ni inte får uppmärksamhet/betalt, det är upp till utövarna att få folk att bli intresserade och tycka det är underhållande. Detta gäller ju både killar och tjejer, oavsett sport. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Därför är inga tjejer uttagna i snowboardlandslaget
Tillbaka
Topp