Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Datum för skidtestardagarna 2018 släppta
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1191858" data-attributes="member: 12152"><p>Noterbart är att söndagarna nu är bortplockade. Mycket synd, även om jag förstår varför. Det har alltid varit betydligt lugnare då så att man hinner testa ett antal par till innan de börjar plocka ihop. Men det går i linje med trenden att skippa åkning på söndagen, vilket jag aldrig har förstått. Åker man upp för att åka en helg är det ju lördag OCH söndag som är heldagar. Men nästan alla verkar prioritera att komma hem i tid istället och då blir det tomt i tälten. Nu blir det att ta en semesterdag istället för fredagen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1191858, member: 12152"] Noterbart är att söndagarna nu är bortplockade. Mycket synd, även om jag förstår varför. Det har alltid varit betydligt lugnare då så att man hinner testa ett antal par till innan de börjar plocka ihop. Men det går i linje med trenden att skippa åkning på söndagen, vilket jag aldrig har förstått. Åker man upp för att åka en helg är det ju lördag OCH söndag som är heldagar. Men nästan alla verkar prioritera att komma hem i tid istället och då blir det tomt i tälten. Nu blir det att ta en semesterdag istället för fredagen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Datum för skidtestardagarna 2018 släppta
Tillbaka
Topp