Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] DEBATT: Medelklassens fjällresor slår hårdast mot arbetarklassen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1220506" data-attributes="member: 77701"><p>Käre värld.</p><p></p><p>Egentligen skulle jag kunna skriva en flera sidor lång kommentar här, men jag är jättetrött så jag nöjer mig för nu med att skicka en tumme upp till redaktionen för att de publicerar tydligt ställningstagande texter – av reaktionerna att döma så finns det uppenbarligen debattvilja i ämnet oavsett om en håller med skribenten eller inte. Jag tycker det är bra att belysa de sidorna av skidåkning som inte bara är tjo och tjim och konsumtion och berg i solnedgång på Instagram.</p><p></p><p>(Och till er som "inte vill behöva läsa sånt här på Freeride" – är det inte enklare att bara, tja, jag vet inte.. inte klicka på en rubrik som ni känner på er kan förstöra er känsla av myspys och god stämning? Bara för att jag läser om de lokala fotbollslagen i Hallands Nyheter måste jag ju inte lusläsa insändarsidan också, om ni fattar vad jag menar.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1220506, member: 77701"] Käre värld. Egentligen skulle jag kunna skriva en flera sidor lång kommentar här, men jag är jättetrött så jag nöjer mig för nu med att skicka en tumme upp till redaktionen för att de publicerar tydligt ställningstagande texter – av reaktionerna att döma så finns det uppenbarligen debattvilja i ämnet oavsett om en håller med skribenten eller inte. Jag tycker det är bra att belysa de sidorna av skidåkning som inte bara är tjo och tjim och konsumtion och berg i solnedgång på Instagram. (Och till er som "inte vill behöva läsa sånt här på Freeride" – är det inte enklare att bara, tja, jag vet inte.. inte klicka på en rubrik som ni känner på er kan förstöra er känsla av myspys och god stämning? Bara för att jag läser om de lokala fotbollslagen i Hallands Nyheter måste jag ju inte lusläsa insändarsidan också, om ni fattar vad jag menar.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] DEBATT: Medelklassens fjällresor slår hårdast mot arbetarklassen
Tillbaka
Topp