Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Det stora hotet mot vintersporten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="packåsna" data-source="post: 1258412" data-attributes="member: 174728"><p>Du menar alltså att eftersom vissa personer framför bristfälligt underbyggda argument (samtidigt som det finns en överväldigande vetenskaplig konsensus inom ämnet) så ska vi lägga ner hela debatten? Tolkar jag dig rätt?</p><p></p><p>Jag är också trött på folk som uttrycker sig ignorant och flummigt, på båda sidor om debatten. Det gör det svårare för vettiga argument att nå fram. Men debatten i sig är så pass viktig och relevant att jag aldrig skulla komma på tanken att försöka tysta den.</p><p></p><p>PS Jag ska lägga till att även om det finns en vetenskaplig konsensus om problematiken (dvs antropogen global uppvärmning som kommer vara en utmaning för vintersport framöver), så är det i allra högsta grad fortfarande en öppen fråga om vad som ska vara lösningen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="packåsna, post: 1258412, member: 174728"] Du menar alltså att eftersom vissa personer framför bristfälligt underbyggda argument (samtidigt som det finns en överväldigande vetenskaplig konsensus inom ämnet) så ska vi lägga ner hela debatten? Tolkar jag dig rätt? Jag är också trött på folk som uttrycker sig ignorant och flummigt, på båda sidor om debatten. Det gör det svårare för vettiga argument att nå fram. Men debatten i sig är så pass viktig och relevant att jag aldrig skulla komma på tanken att försöka tysta den. PS Jag ska lägga till att även om det finns en vetenskaplig konsensus om problematiken (dvs antropogen global uppvärmning som kommer vara en utmaning för vintersport framöver), så är det i allra högsta grad fortfarande en öppen fråga om vad som ska vara lösningen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Det stora hotet mot vintersporten
Tillbaka
Topp