Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa park
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1302250" data-attributes="member: 163608"><p>Banan från mystery series låg väl kvar från februari till säsongsavslutning. Inte underhållen men åkbar. En vanligt förekommande feature är dolda gråtande småbarn huller om buller bakom varje krön. Hoppa över bara!</p><p></p><p>Har de haft något i parkstop stugan i år?</p><p></p><p>Grillplats finns det ju året runt exakt på den plats du efterlyser. Men vad är det för jävla föräldrar som prompt vill vara inomhus av alla ställen man kan vara på?? Gillar man inte snö, luft, regn och dimma så får man väl tvinga ungarna att köra handboll eller något i en uppvärmd idrottshall? Är man beroende av punchrullar och ljymmet kaffe så finns det väl någon form av antabus mot det också?? Alltså ut och åk om ungarna är i parken hela dagarna. De överlever 8 av 10 åk utan att mamma står redo att komma med bullar och rykande choklad så fort tymmen känns en aning stukad.</p><p></p><p>I Åres Garden finns det ju inte heller någon servering för feta frusna föräldrar. Och OM skistar skulle få för sig att satsa på något så jävla hjärndött så... Ja då finns det ju gott om trådar här på freeride.se där man kan gnälla av sig sin frystration...Berätta för närmast sörjande hur just JAG skulle ha gjort om jag fick vara vd över skistar för en dag. </p><p></p><p>Ähh nu raljerar jag....Hur många kvällar har jag inte själv suttit i Väsjöbackens kafeteria? Druckit blaskigt kaffe halvtio på kvällen, svarat på jobbmail som borde fått vänta i inboxen. Eller klämt in mig i bland högar av stinkande kläder i den sunkiga ombytsboden. Bara för att få in svettiga kalla men lyckliga barn i en rå kall bil och köra hem 1,5 timma och halvlyssna på historier om 10 or som nog egentligen är 3or. Snurra runt i luften fort somfaan tricks o s v.... Åkt till var och varannan obskyr kulle i det här landet bara för att sitta och klämma i mig 8 dubbla espressos bland fulla afterskifirare när liftarna bara har öppet för träningsgrupper. Suttit och huttrat i tipin i Bajen med kaffetermos och laptop i knät när det är event bara för brudar och ja vart tar farsan vägen då?? O s v...listan kan göras låååååååång.......över hur jävla synd det är om just mig som har ungar som har valt(?) samma tråkiga sport som deras korkade farsa...</p><p></p><p>Hmm jävlar vad mycket kaffe det har blivit nu när jag sitter här och utvärderar.....-ja! värt att värdera, svårt att göra ogjort. Men...note to self - skär ner!! </p><p></p><p>Och..smakar det ens gott med kaffe?? Ja inte vet jag?? Umami kallar man det va?? Alltså sånt som smakar typ svamp? Men vad smakar kaffe egentligen.....hmmm och varför började jag??..först var det äckligt...blää mkt mkt äckligare än te och mångfalt äckligare än choklad...Näää det får bli en annan avhandling i ett annat forum...eller...är det koffeinet?? Nää finns ju så mkt annt smarrigt med koffein i nu för tiden. Sånt där som parkåkare dricker ur färgglatt utsmyckade burkar.</p><p></p><p>Sittlift i Bräcke?? Handlade inte tråden om parkåkning? Håll dig till ämnet. Det skulle jag ha gjort om jag var du.</p><p></p><p>You don't go to war sitting down</p><p>(Dimebag Darrel)</p><p></p><p>Ska man sluta med citat? Ja men det var väl snyggt? Vinnie Paul satt ju ner iofs .</p><p></p><p>Hmm hur faan tänkte han den där Dimebag? Ja det får vi ju aldrig veta dessvärre..jobbigt med följdfrågor utan svar.</p><p></p><p>Bäst park i Sverige????? Vad är det för jävla fråga...påminner om när Fredrik Lindström ringer till Malmöltjejer Live. Parkernas stad. Ja det är grejer det....</p><p></p><p>Och vem får rösta på årets park?? Kriterie, kunna göra en trea i röd linje? Näää vi frågar de där feta gubbarna som tror att de vet allt. Det blir lugnast så . Kanske inte relevant men vem bryr sig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1302250, member: 163608"] Banan från mystery series låg väl kvar från februari till säsongsavslutning. Inte underhållen men åkbar. En vanligt förekommande feature är dolda gråtande småbarn huller om buller bakom varje krön. Hoppa över bara! Har de haft något i parkstop stugan i år? Grillplats finns det ju året runt exakt på den plats du efterlyser. Men vad är det för jävla föräldrar som prompt vill vara inomhus av alla ställen man kan vara på?? Gillar man inte snö, luft, regn och dimma så får man väl tvinga ungarna att köra handboll eller något i en uppvärmd idrottshall? Är man beroende av punchrullar och ljymmet kaffe så finns det väl någon form av antabus mot det också?? Alltså ut och åk om ungarna är i parken hela dagarna. De överlever 8 av 10 åk utan att mamma står redo att komma med bullar och rykande choklad så fort tymmen känns en aning stukad. I Åres Garden finns det ju inte heller någon servering för feta frusna föräldrar. Och OM skistar skulle få för sig att satsa på något så jävla hjärndött så... Ja då finns det ju gott om trådar här på freeride.se där man kan gnälla av sig sin frystration...Berätta för närmast sörjande hur just JAG skulle ha gjort om jag fick vara vd över skistar för en dag. Ähh nu raljerar jag....Hur många kvällar har jag inte själv suttit i Väsjöbackens kafeteria? Druckit blaskigt kaffe halvtio på kvällen, svarat på jobbmail som borde fått vänta i inboxen. Eller klämt in mig i bland högar av stinkande kläder i den sunkiga ombytsboden. Bara för att få in svettiga kalla men lyckliga barn i en rå kall bil och köra hem 1,5 timma och halvlyssna på historier om 10 or som nog egentligen är 3or. Snurra runt i luften fort somfaan tricks o s v.... Åkt till var och varannan obskyr kulle i det här landet bara för att sitta och klämma i mig 8 dubbla espressos bland fulla afterskifirare när liftarna bara har öppet för träningsgrupper. Suttit och huttrat i tipin i Bajen med kaffetermos och laptop i knät när det är event bara för brudar och ja vart tar farsan vägen då?? O s v...listan kan göras låååååååång.......över hur jävla synd det är om just mig som har ungar som har valt(?) samma tråkiga sport som deras korkade farsa... Hmm jävlar vad mycket kaffe det har blivit nu när jag sitter här och utvärderar.....-ja! värt att värdera, svårt att göra ogjort. Men...note to self - skär ner!! Och..smakar det ens gott med kaffe?? Ja inte vet jag?? Umami kallar man det va?? Alltså sånt som smakar typ svamp? Men vad smakar kaffe egentligen.....hmmm och varför började jag??..först var det äckligt...blää mkt mkt äckligare än te och mångfalt äckligare än choklad...Näää det får bli en annan avhandling i ett annat forum...eller...är det koffeinet?? Nää finns ju så mkt annt smarrigt med koffein i nu för tiden. Sånt där som parkåkare dricker ur färgglatt utsmyckade burkar. Sittlift i Bräcke?? Handlade inte tråden om parkåkning? Håll dig till ämnet. Det skulle jag ha gjort om jag var du. You don't go to war sitting down (Dimebag Darrel) Ska man sluta med citat? Ja men det var väl snyggt? Vinnie Paul satt ju ner iofs . Hmm hur faan tänkte han den där Dimebag? Ja det får vi ju aldrig veta dessvärre..jobbigt med följdfrågor utan svar. Bäst park i Sverige????? Vad är det för jävla fråga...påminner om när Fredrik Lindström ringer till Malmöltjejer Live. Parkernas stad. Ja det är grejer det.... Och vem får rösta på årets park?? Kriterie, kunna göra en trea i röd linje? Näää vi frågar de där feta gubbarna som tror att de vet allt. Det blir lugnast så . Kanske inte relevant men vem bryr sig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa park
Tillbaka
Topp