Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa park
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rodney_piston" data-source="post: 1302355" data-attributes="member: 163608"><p>Combatspenat!! I'm in awe!!</p><p></p><p>Tips till redaktionen. Fråga combatspenat nästa år. Det klart att alla aspekter ska fram och defintivt de som formar, sliter och släpar natt och dag i vått, torrt, djupt och knappt. Vareviga natt för att det ska bli skoj för andra. Vilka hjältar!</p><p></p><p>Men även om familjespekten, blå/rödlinjeaspekten, kul för barn o s v ska vara med i kriterierna. Så måste väl ändå någon form av minimumkrav vara att den som röstar ska ha testat några stycken parker och helst i år? Inte bara åkt till en ort på sportlovet och sen rösta på den för att de hade bra väder och barnen var lyckliga.</p><p></p><p>Men visst finns det en egen kategori för resorter som är familjevänliga?? Innefattar väl någon form av funpark?</p><p></p><p>Kungsbergets park verkar ju ha bytt koncept totalt sedan jag var där sist för 4 år sedan och flyttat til ett flackt barnbackeparti t ex. Förut arrangerade de tävlingar och var stället lokala klubbar tränade på. Nu är det funpark. Sån info vill man ju ha.</p><p></p><p>Och alla lovord jag har hört om att Kiruna steppar upp som sablans samtidigt som jag hört rykten om att Hemavan kanske inte riktigt är som det har varit??? Sånt vill jag veta!! Kiruna vs Hemavan är ju samma resa för många. Vilken av de två har bäst park i början av december 2024? Någon av de borde ju vara absolut topp 3 bäst i europa nov/dec när Kläppen knappt fått upp sin lilla blå? Eller har jag fel?? Räknas Trysil o s v till Sverige i det här fallet? Ska det nämnas om vi pratar försäsong? Ändå på bilavstånd för många. </p><p></p><p>Jag tror definitivt att Jakob J har rätt om Loussavaara och Dundret. Och Loussavaara arrangerar ju också sss. Så lite underligt att de inte ens är med på topp tio listan. Men men....</p><p></p><p>Bollebacken?</p><p>Vitbergsbacken? </p><p>Vilka fler borde få chansen att mäta sig mot topp 10 på listan?</p><p></p><p>Jag har inte hört så mkt om Järvsö. Men de har anordnat sss och sst två år i rad?? Kan ju inte vara kattskit?</p><p></p><p>Admin. Här finns det bra ideer som skulle kunna bli en riktigt snygg uppryckning nästa år. Vad sägs? En grupp med intresserade som skulle kunna brainstorma om kriterier till att börja med,??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rodney_piston, post: 1302355, member: 163608"] Combatspenat!! I'm in awe!! Tips till redaktionen. Fråga combatspenat nästa år. Det klart att alla aspekter ska fram och defintivt de som formar, sliter och släpar natt och dag i vått, torrt, djupt och knappt. Vareviga natt för att det ska bli skoj för andra. Vilka hjältar! Men även om familjespekten, blå/rödlinjeaspekten, kul för barn o s v ska vara med i kriterierna. Så måste väl ändå någon form av minimumkrav vara att den som röstar ska ha testat några stycken parker och helst i år? Inte bara åkt till en ort på sportlovet och sen rösta på den för att de hade bra väder och barnen var lyckliga. Men visst finns det en egen kategori för resorter som är familjevänliga?? Innefattar väl någon form av funpark? Kungsbergets park verkar ju ha bytt koncept totalt sedan jag var där sist för 4 år sedan och flyttat til ett flackt barnbackeparti t ex. Förut arrangerade de tävlingar och var stället lokala klubbar tränade på. Nu är det funpark. Sån info vill man ju ha. Och alla lovord jag har hört om att Kiruna steppar upp som sablans samtidigt som jag hört rykten om att Hemavan kanske inte riktigt är som det har varit??? Sånt vill jag veta!! Kiruna vs Hemavan är ju samma resa för många. Vilken av de två har bäst park i början av december 2024? Någon av de borde ju vara absolut topp 3 bäst i europa nov/dec när Kläppen knappt fått upp sin lilla blå? Eller har jag fel?? Räknas Trysil o s v till Sverige i det här fallet? Ska det nämnas om vi pratar försäsong? Ändå på bilavstånd för många. Jag tror definitivt att Jakob J har rätt om Loussavaara och Dundret. Och Loussavaara arrangerar ju också sss. Så lite underligt att de inte ens är med på topp tio listan. Men men.... Bollebacken? Vitbergsbacken? Vilka fler borde få chansen att mäta sig mot topp 10 på listan? Jag har inte hört så mkt om Järvsö. Men de har anordnat sss och sst två år i rad?? Kan ju inte vara kattskit? Admin. Här finns det bra ideer som skulle kunna bli en riktigt snygg uppryckning nästa år. Vad sägs? En grupp med intresserade som skulle kunna brainstorma om kriterier till att börja med,?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa park
Tillbaka
Topp