Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa pist 2025
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1301329" data-attributes="member: 144594"><p>Men underutnyttjad menade jag iofs inte "ont om folk", även om det ofta verkar ganska tomt där. Särskilt när VM8-an är stängd, som sagt...</p><p>OK, Lundsrappet är inte underutnyttjad som ett resultat av att Gästrappet är överbelamrat. Men Gästrappet är överbelamrat delvis eftersom Lundsrappet är underutnyttjat. Tänker jag.</p><p>Senast jag var i Åre blev jag positivt överraskad av de fina "röda" åkytorna centralt/lågt i systemet, ner mot Fjällgården och Tottbacken. De är inte lika "glamorösa" och omtalade som VM8-området plus högzon men vilken annan svensk skidort som helst skulle varit stolt över dem. Och vädersäkra. Men det är kanske inte de pisterna du tänker på. Duveds system från topp till dal är inte heller dumt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1301329, member: 144594"] Men underutnyttjad menade jag iofs inte "ont om folk", även om det ofta verkar ganska tomt där. Särskilt när VM8-an är stängd, som sagt... OK, Lundsrappet är inte underutnyttjad som ett resultat av att Gästrappet är överbelamrat. Men Gästrappet är överbelamrat delvis eftersom Lundsrappet är underutnyttjat. Tänker jag. Senast jag var i Åre blev jag positivt överraskad av de fina "röda" åkytorna centralt/lågt i systemet, ner mot Fjällgården och Tottbacken. De är inte lika "glamorösa" och omtalade som VM8-området plus högzon men vilken annan svensk skidort som helst skulle varit stolt över dem. Och vädersäkra. Men det är kanske inte de pisterna du tänker på. Duveds system från topp till dal är inte heller dumt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa pist 2025
Tillbaka
Topp