Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wille1504" data-source="post: 1278299" data-attributes="member: 156543"><p>Geografiskt läge är min gissning. Det är betydligt fler röster än freeride har någorlunda aktiva forummedlemmar och av vad jag sett har omröstningen delats en del på facebook av både freeride och skidanläggningar.</p><p></p><p>Tror alltså det är många "sportlovsåkare" som röstat att de är nöjda med Stöten och Funäs snarare än att mena att de är bäst i landet. De har inte testat så mycket annat senaste åren helt enkelt.</p><p></p><p>Jag har besökt Funäs men inte Stöten, så kan inte uttala mig om åkningen där. </p><p></p><p>Skulle man vilja förändra undersökningens metod hade man kunnat fråga folk vilka anläggningar de har besökt och vilken/vilka de tycker är bäst av dem. Det hade resulterat i ett ganska intressant nyckeltal.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wille1504, post: 1278299, member: 156543"] Geografiskt läge är min gissning. Det är betydligt fler röster än freeride har någorlunda aktiva forummedlemmar och av vad jag sett har omröstningen delats en del på facebook av både freeride och skidanläggningar. Tror alltså det är många "sportlovsåkare" som röstat att de är nöjda med Stöten och Funäs snarare än att mena att de är bäst i landet. De har inte testat så mycket annat senaste åren helt enkelt. Jag har besökt Funäs men inte Stöten, så kan inte uttala mig om åkningen där. Skulle man vilja förändra undersökningens metod hade man kunnat fråga folk vilka anläggningar de har besökt och vilken/vilka de tycker är bäst av dem. Det hade resulterat i ett ganska intressant nyckeltal. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Tillbaka
Topp