Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1278372" data-attributes="member: 145369"><p>På håll ja!</p><p>Har du stått under de enorma hängdrivorna (på behörigt avstånd) som västvinden bygger upp på östsidan så tror jag att du inte är så sugen längre.</p><p>Ett av dom rasfarligaste områdena häromkring.</p><p>Det ser ut att luta lite lagom ner mot Ullådalen men icke, det blir att glida, saxa och staka. För att till slut hamna i ravinen där Ullån rinner. Sen en promenad upp till liftarna i Ullådalen.</p><p>Jag säger som Sauk: jag är skeptisk.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1278372, member: 145369"] På håll ja! Har du stått under de enorma hängdrivorna (på behörigt avstånd) som västvinden bygger upp på östsidan så tror jag att du inte är så sugen längre. Ett av dom rasfarligaste områdena häromkring. Det ser ut att luta lite lagom ner mot Ullådalen men icke, det blir att glida, saxa och staka. För att till slut hamna i ravinen där Ullån rinner. Sen en promenad upp till liftarna i Ullådalen. Jag säger som Sauk: jag är skeptisk. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Tillbaka
Topp