Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dubbis" data-source="post: 1300883" data-attributes="member: 51331"><p>Två liftar efter varandra är det väl fler som har, t ex Lofsdalen (ger 500 meter fallhöjd). Åre är ju oslagbart OM vädergudarna någon gång inte är griniga men övriga Skistaranläggningar i Sverige tämligen mediokra i förhållande till vad man betalar för. Hur motiverar man att ett veckokort i Vemdalen är cirka tusenlappen dyrare jämfört med Bydalen och Lofsdalen? Har varit på samtliga ställen åtskilliga gånger och Vemdalen går tyvärr bort pga ohemul prissättning. Har inte varit i Hemavan men jag tvivlar inte en sekund på att stället sopar banan med Vemdalen. Och dessutom ett liftkort som är 400 kronor billigare. Men... utdelningen per aktie i Skistar brukar väl vara bra varje år...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dubbis, post: 1300883, member: 51331"] Två liftar efter varandra är det väl fler som har, t ex Lofsdalen (ger 500 meter fallhöjd). Åre är ju oslagbart OM vädergudarna någon gång inte är griniga men övriga Skistaranläggningar i Sverige tämligen mediokra i förhållande till vad man betalar för. Hur motiverar man att ett veckokort i Vemdalen är cirka tusenlappen dyrare jämfört med Bydalen och Lofsdalen? Har varit på samtliga ställen åtskilliga gånger och Vemdalen går tyvärr bort pga ohemul prissättning. Har inte varit i Hemavan men jag tvivlar inte en sekund på att stället sopar banan med Vemdalen. Och dessutom ett liftkort som är 400 kronor billigare. Men... utdelningen per aktie i Skistar brukar väl vara bra varje år... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Detta är Sveriges bästa skidort
Tillbaka
Topp