Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drogerna eskalerar i Åre: "– Det är förskräckligt"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="swemartin" data-source="post: 1278186" data-attributes="member: 95445"><p>Vänta nu, menar du alltså att jag har varit mindre saklig?</p><p>-Jag tycker minsann att ditt enda framförda sakliga argument är det sämsta i forumtråden! *stjärnstopp*…</p><p></p><p>Varför särskiljer sig mina exemplifieringar om resonemang så markant att du ser ett behov av att förminska dem istället för att bemöta med motargument? Jag tror att om du bara ville så kunde du också se att det var fråga om att rabbla exempel och lika gärna hade kunna fyllas på med 100 andra saker.</p><p></p><p>Vi spenderar bevisligen alldeles för mycket gubbigt sur tid framför tangentbordet istället för på skidor. </p><p>-Jag ska dock snart rulla igen mot fjällen (från Stockholm och med dubbdäck), så det utvecklar sig förhoppningsvis till det bättre.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="swemartin, post: 1278186, member: 95445"] Vänta nu, menar du alltså att jag har varit mindre saklig? -Jag tycker minsann att ditt enda framförda sakliga argument är det sämsta i forumtråden! *stjärnstopp*… Varför särskiljer sig mina exemplifieringar om resonemang så markant att du ser ett behov av att förminska dem istället för att bemöta med motargument? Jag tror att om du bara ville så kunde du också se att det var fråga om att rabbla exempel och lika gärna hade kunna fyllas på med 100 andra saker. Vi spenderar bevisligen alldeles för mycket gubbigt sur tid framför tangentbordet istället för på skidor. -Jag ska dock snart rulla igen mot fjällen (från Stockholm och med dubbdäck), så det utvecklar sig förhoppningsvis till det bättre. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drogerna eskalerar i Åre: "– Det är förskräckligt"
Tillbaka
Topp