Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drogerna eskalerar i Åre: "– Det är förskräckligt"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1278265" data-attributes="member: 136280"><p>Vad partsinlaga betyder är jag inte riktigt säker på så jag kanske misstolkar vad du menar. </p><p>Att cannabis är en drog som ofta används i samband med andra är väl inget nytt för någon? </p><p>Efter två dagar på kokain/amfetamin behövs det något som lugnar dig. Cannabis eller piller hjälper dig att snabbare komma tillbaka till verkligheten. Cannabis och piller mängden som gick åt efter festerna på Docklands i Nacka var nog hyfsat stora. </p><p></p><p>Kommer du i kontakt med cannabis så är det inte ovanligt att säljaren även har annat på lager som hen gärna introducerar för dig. </p><p>Sen har vi de som vill testa nytt och tänja gränserna. </p><p>Jag lägger inga större värderingar i brukande/missbrukande med detta inlägg men att cannabis ofta leder till att testa andra droger är inte ovanligt.</p><p>Sen finns det givetvis de som aldrig skulle prova några tyngre droger precis som det finns folk som inte dricker sprit men gärna en öl.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1278265, member: 136280"] Vad partsinlaga betyder är jag inte riktigt säker på så jag kanske misstolkar vad du menar. Att cannabis är en drog som ofta används i samband med andra är väl inget nytt för någon? Efter två dagar på kokain/amfetamin behövs det något som lugnar dig. Cannabis eller piller hjälper dig att snabbare komma tillbaka till verkligheten. Cannabis och piller mängden som gick åt efter festerna på Docklands i Nacka var nog hyfsat stora. Kommer du i kontakt med cannabis så är det inte ovanligt att säljaren även har annat på lager som hen gärna introducerar för dig. Sen har vi de som vill testa nytt och tänja gränserna. Jag lägger inga större värderingar i brukande/missbrukande med detta inlägg men att cannabis ofta leder till att testa andra droger är inte ovanligt. Sen finns det givetvis de som aldrig skulle prova några tyngre droger precis som det finns folk som inte dricker sprit men gärna en öl. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drogerna eskalerar i Åre: "– Det är förskräckligt"
Tillbaka
Topp