Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drömmen om sponsring
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 1180940" data-attributes="member: 45951"><p>Skön läsning Ola! En, om man ska tro mängden trådar i forumet, relevant artikel!? Alltid kul att läsa om hur tankarna går i huvudet på folk som faktiskt livnär sig på min hobby.</p><p></p><p>Får fila ihop ett mail och börja skicka runt. Och ladda ner något redigeringsprogram. Och klippa ihop lite från andra skidfilmer...</p><p></p><p>Fast om någon frågar om jag är sponsrad på afterskiin - errr?</p><p></p><p>Felix:</p><p>När du kritiserar någon(?), är det i verkliga livet, god sed att förklara varför, samt vad personen skulle kunna göra bättre. Att bara häva ur sig att något inte är bra, blir lätt lite meningslöst. Och kan slå tillbaka på personen som slängde ur sig det. </p><p></p><p>Då man lätt kan få för sig att personen är lite "mindre vetanade". Eller bara från någon annan del av landet. Eller i bästa fall bara lite "avis" på personen som i det här fallet skrivit texten som kritiserades. Eller något annat otäckt. Något som inte är coolt liksom typ.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 1180940, member: 45951"] Skön läsning Ola! En, om man ska tro mängden trådar i forumet, relevant artikel!? Alltid kul att läsa om hur tankarna går i huvudet på folk som faktiskt livnär sig på min hobby. Får fila ihop ett mail och börja skicka runt. Och ladda ner något redigeringsprogram. Och klippa ihop lite från andra skidfilmer... Fast om någon frågar om jag är sponsrad på afterskiin - errr? Felix: När du kritiserar någon(?), är det i verkliga livet, god sed att förklara varför, samt vad personen skulle kunna göra bättre. Att bara häva ur sig att något inte är bra, blir lätt lite meningslöst. Och kan slå tillbaka på personen som slängde ur sig det. Då man lätt kan få för sig att personen är lite "mindre vetanade". Eller bara från någon annan del av landet. Eller i bästa fall bara lite "avis" på personen som i det här fallet skrivit texten som kritiserades. Eller något annat otäckt. Något som inte är coolt liksom typ. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Drömmen om sponsring
Tillbaka
Topp