Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MarkusO" data-source="post: 1261804" data-attributes="member: 13390"><p>Jag har el-rullat till allehanda skidberg inkl alper sen 2015. Så kan intyga att det inte är några problem över huvud taget. </p><p></p><p>Första hösten där, 2015, lite trix norr om Orsa. 2016-början av 2021 _helt_ smooth. </p><p></p><p>Sen andra halvan av 2021 får man dock tänka till lite. Har kommit ut massiva mängder bilar, så man kan verkligen inte tänka "jag stannar och laddar på singelladdaren i Mellerud" längre. De är mer en bonus nu, om man ändå stannar och de råkar vara lediga. Och laddpeakarna måste undvikas nu. 12:00 på sportlovssöndagen är så att säga en dålig idé from sportlovet 2022.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MarkusO, post: 1261804, member: 13390"] Jag har el-rullat till allehanda skidberg inkl alper sen 2015. Så kan intyga att det inte är några problem över huvud taget. Första hösten där, 2015, lite trix norr om Orsa. 2016-början av 2021 _helt_ smooth. Sen andra halvan av 2021 får man dock tänka till lite. Har kommit ut massiva mängder bilar, så man kan verkligen inte tänka "jag stannar och laddar på singelladdaren i Mellerud" längre. De är mer en bonus nu, om man ändå stannar och de råkar vara lediga. Och laddpeakarna måste undvikas nu. 12:00 på sportlovssöndagen är så att säga en dålig idé from sportlovet 2022. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp