Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kalle_Luzern" data-source="post: 1261911" data-attributes="member: 121331"><p>Ursäkta att jag säger det, men det <strong>bästa </strong>är att inte åka egen bil. Vet att det är en ouppnåelig dröm i Sverige, men här nere skulle det funka 99 ggr av 100 även om det innebär lite extra tid och meck (kanske jämförbart med elbil iofs?). Jag hade gärna skaffat elbil eller hybrid, men med hyreslägenhet och detsamma för parkeringen är det inte idealt eller lätt att få en laddstolpe på plats. Där ligger ni nog bättre till i Svedala.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kalle_Luzern, post: 1261911, member: 121331"] Ursäkta att jag säger det, men det [B]bästa [/B]är att inte åka egen bil. Vet att det är en ouppnåelig dröm i Sverige, men här nere skulle det funka 99 ggr av 100 även om det innebär lite extra tid och meck (kanske jämförbart med elbil iofs?). Jag hade gärna skaffat elbil eller hybrid, men med hyreslägenhet och detsamma för parkeringen är det inte idealt eller lätt att få en laddstolpe på plats. Där ligger ni nog bättre till i Svedala. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp