Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1262188" data-attributes="member: 144594"><p>Jag har tagit upp det förslaget men det gillades inte av styrelsen. Dessutom tydligen problematiskt rent juridiskt då man faktiskt ju inte äger ens sin egen lägenhet, och man måste liksom kringgå lagen (åtminstone dess mening). Sägs det.</p><p></p><p>För egen del skulle jag absolut kunna betala för en sådan plats även om jag inte har elbil. Tror det skulle vara en god investering som direkt skulle höja värdet minst lika mycket på lägenheten.</p><p></p><p>OT: Jag gillar för övrigt inte alls det svenska systemet med Brf. Att kunna förbjuda sina grannar att hyra ut sina egna lägenheter på ett snyggt sätt är unikt i den fria delen av världen, och en av anledningarna till att den svenska marknaden för hyreslägenheter är så extremt trög och segregerad. Men det är det ingen i Sverige som förstår (utom jag).</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1262188, member: 144594"] Jag har tagit upp det förslaget men det gillades inte av styrelsen. Dessutom tydligen problematiskt rent juridiskt då man faktiskt ju inte äger ens sin egen lägenhet, och man måste liksom kringgå lagen (åtminstone dess mening). Sägs det. För egen del skulle jag absolut kunna betala för en sådan plats även om jag inte har elbil. Tror det skulle vara en god investering som direkt skulle höja värdet minst lika mycket på lägenheten. OT: Jag gillar för övrigt inte alls det svenska systemet med Brf. Att kunna förbjuda sina grannar att hyra ut sina egna lägenheter på ett snyggt sätt är unikt i den fria delen av världen, och en av anledningarna till att den svenska marknaden för hyreslägenheter är så extremt trög och segregerad. Men det är det ingen i Sverige som förstår (utom jag). [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp