Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="zzzchrille" data-source="post: 1293368" data-attributes="member: 26014"><p>Tänk om det vore såhär i ett diskussionsforum. </p><p></p><p>Person 1:</p><p>[Långt resonemang i rimlig ton]…miljö…[fortsatt långt resonemang i rimlig ton]</p><p></p><p>Person 2:</p><p>Jag tycker inte att politik hör hemma här. Du är dum. </p><p></p><p>Person 1:</p><p>Oj, det var inte så jag menade, jag hade ingen politisk agenda med mitt långa resonemang i rimlig ton. Tråkigt att du uppfattade det så. </p><p></p><p>Person 2:</p><p>Du har visst en politisk agenda, det bestämmer inte du, det bestämmer jag. Sådetså. Jag hatar dig. </p><p></p><p>Person 1:</p><p>Oj, jag försökte bara i ett långt resonemang i rimlig ton visa på att det finns olika sätt, och att det som är bra för en person inte nödvändigtvis måste vara bra för en annan person.</p><p></p><p>Person 2:</p><p>Jag tänker inte ens vara i samma rum som dig. Om någon vill mig något så får ni höra av er. Jag hatar alla. </p><p></p><p>Puh, tur att det inte är så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="zzzchrille, post: 1293368, member: 26014"] Tänk om det vore såhär i ett diskussionsforum. Person 1: [Långt resonemang i rimlig ton]…miljö…[fortsatt långt resonemang i rimlig ton] Person 2: Jag tycker inte att politik hör hemma här. Du är dum. Person 1: Oj, det var inte så jag menade, jag hade ingen politisk agenda med mitt långa resonemang i rimlig ton. Tråkigt att du uppfattade det så. Person 2: Du har visst en politisk agenda, det bestämmer inte du, det bestämmer jag. Sådetså. Jag hatar dig. Person 1: Oj, jag försökte bara i ett långt resonemang i rimlig ton visa på att det finns olika sätt, och att det som är bra för en person inte nödvändigtvis måste vara bra för en annan person. Person 2: Jag tänker inte ens vara i samma rum som dig. Om någon vill mig något så får ni höra av er. Jag hatar alla. Puh, tur att det inte är så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp