Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MKOL" data-source="post: 1293990" data-attributes="member: 164657"><p>Det här är intressant. Under tiden jag var på intensivkursen och fixade lappen kollade jag upp dom bilpoolsalt. som fanns tillgängliga för mig och då var det bara dom lite större kommersiella och hur jag än räknar på det så är kostnaden inte försvarbar. Det som är märkligt är att inte "communitybaserade" bilpooler är vanligare. Med community menar jag t.ex. en BRF eller en lokal idrottsförening etc.</p><p></p><p>Konstigt nog tror jag att bilpoolar passar bättre på vischan. I den hålan dit jag planerar att flytta är man van att planera inköp, ärenden etc. betydligt bättre än i stan där man har nära till det mesta. Där är det rel. vanligt att man frågar i lokala FB-gruppen om någon ska in till stan dom närmaste dagarna och kan tänka sig att ........ Där tänker jag att en liiiiten bilpool skulle funka utmärkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MKOL, post: 1293990, member: 164657"] Det här är intressant. Under tiden jag var på intensivkursen och fixade lappen kollade jag upp dom bilpoolsalt. som fanns tillgängliga för mig och då var det bara dom lite större kommersiella och hur jag än räknar på det så är kostnaden inte försvarbar. Det som är märkligt är att inte "communitybaserade" bilpooler är vanligare. Med community menar jag t.ex. en BRF eller en lokal idrottsförening etc. Konstigt nog tror jag att bilpoolar passar bättre på vischan. I den hålan dit jag planerar att flytta är man van att planera inköp, ärenden etc. betydligt bättre än i stan där man har nära till det mesta. Där är det rel. vanligt att man frågar i lokala FB-gruppen om någon ska in till stan dom närmaste dagarna och kan tänka sig att ........ Där tänker jag att en liiiiten bilpool skulle funka utmärkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp