Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mg25" data-source="post: 1294019" data-attributes="member: 167824"><p>Jag har kört min Q4 40 i 8900 mil under snart två år och skulle säga snittförbrukning ligger på strax under 2 kWh/mil sommartid och strax under 2,5 kWh/mil vintertid. Det tråkiga är att den laddar skitdåligt på vintern då den saknar förvärmning. Har man tur kommer man upp i 90 kW, normalt ligger man runt 70 kW. Under sommaren laddar den bra med max 135 och man ligger över 130 till ca 50% och den går inte under 100 kW förrän vid 75%.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mg25, post: 1294019, member: 167824"] Jag har kört min Q4 40 i 8900 mil under snart två år och skulle säga snittförbrukning ligger på strax under 2 kWh/mil sommartid och strax under 2,5 kWh/mil vintertid. Det tråkiga är att den laddar skitdåligt på vintern då den saknar förvärmning. Har man tur kommer man upp i 90 kW, normalt ligger man runt 70 kW. Under sommaren laddar den bra med max 135 och man ligger över 130 till ca 50% och den går inte under 100 kW förrän vid 75%. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp