Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1304142" data-attributes="member: 146777"><p>MP har (eller till stor del haft) många problem som gjorde att även många av de som bryr sig mycket om miljön inte röstat på de. Sen fanns det lite andra tankar hur man ska rösta för att få det resultatet man vill. Så jag tror inte man kan koppla andel MPs andel av rösterna till andel människor som bryr sig om miljön.</p><p>Och visst, man lever ju med de människor man trivs med. Men jag har också ett jobb, eller haft lite olika genom mina år i yrkeslivet än så länge. Så jag har träffat lite olika människor ändå.... Och även om jag hade önskat att det vore fler,så tycker jag det finns en del människor som accepterar att betala mer pengar för en miljövänligt alternativ. Eller avstå från nånting som är onödigt.</p><p></p><p>Sen är inte de som "bor nära naturen" de som bryr sig mest. Det mest miljövänliga livet kan man leva i en stad.</p><p>Och ingen är såklart perfekt. Vi inte heller,såklart. Men man kan sätta sina gränser lite olika. Och jag tycker det är fel att alltid sätta ekonomin eller pengar högst och anse att alla agera så. Det är inte den världen man vill leva i.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1304142, member: 146777"] MP har (eller till stor del haft) många problem som gjorde att även många av de som bryr sig mycket om miljön inte röstat på de. Sen fanns det lite andra tankar hur man ska rösta för att få det resultatet man vill. Så jag tror inte man kan koppla andel MPs andel av rösterna till andel människor som bryr sig om miljön. Och visst, man lever ju med de människor man trivs med. Men jag har också ett jobb, eller haft lite olika genom mina år i yrkeslivet än så länge. Så jag har träffat lite olika människor ändå.... Och även om jag hade önskat att det vore fler,så tycker jag det finns en del människor som accepterar att betala mer pengar för en miljövänligt alternativ. Eller avstå från nånting som är onödigt. Sen är inte de som "bor nära naturen" de som bryr sig mest. Det mest miljövänliga livet kan man leva i en stad. Och ingen är såklart perfekt. Vi inte heller,såklart. Men man kan sätta sina gränser lite olika. Och jag tycker det är fel att alltid sätta ekonomin eller pengar högst och anse att alla agera så. Det är inte den världen man vill leva i. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp