Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1308883" data-attributes="member: 146777"><p>Vad kostar det att leasa en id3? 4-5 k per månad? Så typ 50 k per år? Så redan efter 3 år skulle det då blir samma pris (service ej inräknat, men borde väl inte vara så mycket på en 3-6 år gammal e bil?).</p><p>Tror man skräms ofta över tappat värde i det man äger. Men ganska ofta kan man äga det tillräckligt länge så att det inte gör nåt att det ha tappat allt sin värde. </p><p>Säger jag som hittills har lagt 50 k i inköpspris på sina bilar, sammanräknat, 5 bilar. En var en folkebus med husbilsinredning. Den var dyrt. Pengar tillbaka fick jag bara för en bil. Men köper man billigt och äger länge gör det inget. Nuvarande bil har jag köpt för 8k, 15 år och 19k mil sen....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1308883, member: 146777"] Vad kostar det att leasa en id3? 4-5 k per månad? Så typ 50 k per år? Så redan efter 3 år skulle det då blir samma pris (service ej inräknat, men borde väl inte vara så mycket på en 3-6 år gammal e bil?). Tror man skräms ofta över tappat värde i det man äger. Men ganska ofta kan man äga det tillräckligt länge så att det inte gör nåt att det ha tappat allt sin värde. Säger jag som hittills har lagt 50 k i inköpspris på sina bilar, sammanräknat, 5 bilar. En var en folkebus med husbilsinredning. Den var dyrt. Pengar tillbaka fick jag bara för en bil. Men köper man billigt och äger länge gör det inget. Nuvarande bil har jag köpt för 8k, 15 år och 19k mil sen.... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp