Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fredw" data-source="post: 1320390" data-attributes="member: 144594"><p>Nej. Men tycker att de kunde hitta ett annat system. Nu när de ändå kan läsa av nummerskyltarna för böter så varför inte ta betalningen den vägen direkt? Men då får de förstås inte in en massa böter...</p><p></p><p>Fast Italiens biljetter är ju ännu bökigare. Körde förresten förbi ett system med "Free Flow Autostrada" i norra Piemonte men deras kameror verkar inte ha fångat vår bil...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fredw, post: 1320390, member: 144594"] Nej. Men tycker att de kunde hitta ett annat system. Nu när de ändå kan läsa av nummerskyltarna för böter så varför inte ta betalningen den vägen direkt? Men då får de förstås inte in en massa böter... Fast Italiens biljetter är ju ännu bökigare. Körde förresten förbi ett system med "Free Flow Autostrada" i norra Piemonte men deras kameror verkar inte ha fångat vår bil... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp