Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fabianSvensson" data-source="post: 1333909" data-attributes="member: 146777"><p>Tror man tog sig fram med hästar och sånt, så jag tror det fanns behov av bättre transportmedel. Jag har dock sällan behov av att köra uppför nån vägg eller köra på taket. Tror det är tom rätt obekväm. Men fattar din poäng och är inte emot utveckling och nya idéer. Dock ska de helst går ett visst håll. Här har man ju gjort en racingbil snabbare. Man kan undra om det verkligen kan hjälpa till att göra bilar mer energieffektiva?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fabianSvensson, post: 1333909, member: 146777"] Tror man tog sig fram med hästar och sånt, så jag tror det fanns behov av bättre transportmedel. Jag har dock sällan behov av att köra uppför nån vägg eller köra på taket. Tror det är tom rätt obekväm. Men fattar din poäng och är inte emot utveckling och nya idéer. Dock ska de helst går ett visst håll. Här har man ju gjort en racingbil snabbare. Man kan undra om det verkligen kan hjälpa till att göra bilar mer energieffektiva? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Elbil till Alperna: den snövänliga bummarbilen
Tillbaka
Topp