Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Europa leder i Skiers Cup
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jon_nilsson" data-source="post: 1182271" data-attributes="member: 15010"><p>Är det bara jag som tycker att det är konstigt med att detta var en prestation? i helgen dog en Svensk kille i en lavin och idag var det en prestation att dessutom göra en backflip med den i hälarna?</p><p></p><p>okej det händer och Sverre är riktigt grym skidåkare och kanske inte visste att lavin var rätt bakom, vet inget om killen som dog i helgen så har det osagt, men att rubrisera detta som prestation får mig att må dåligt. </p><p></p><p>"I övrigt så stod Sverre Liliequist för en av dagens stora prestationer då han utlöste en lavin i slutet av sitt ena åk, men fortsatte köra och landade en backflip med lavinen tätt i hasorna.</p><p>Nu har åkarna ett par dagars vila innan Skier's Cup avslutas med en backcountry slopestyle-tävling."</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jon_nilsson, post: 1182271, member: 15010"] Är det bara jag som tycker att det är konstigt med att detta var en prestation? i helgen dog en Svensk kille i en lavin och idag var det en prestation att dessutom göra en backflip med den i hälarna? okej det händer och Sverre är riktigt grym skidåkare och kanske inte visste att lavin var rätt bakom, vet inget om killen som dog i helgen så har det osagt, men att rubrisera detta som prestation får mig att må dåligt. "I övrigt så stod Sverre Liliequist för en av dagens stora prestationer då han utlöste en lavin i slutet av sitt ena åk, men fortsatte köra och landade en backflip med lavinen tätt i hasorna. Nu har åkarna ett par dagars vila innan Skier's Cup avslutas med en backcountry slopestyle-tävling." [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Europa leder i Skiers Cup
Tillbaka
Topp