Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Extremsporten så oskyldigt blå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Marcus_Ahlstrom" data-source="post: 1181098" data-attributes="member: 90635"><p>Vem som helst fattar väl att Redbull stratos var ett pr-event? Menar ni att Felix skulle finnansierat hoppet själv helt osponsrat för att få den cred han förtjänar? Lite dyrt kanske...</p><p></p><p>Redbull och dom andra märkena fick väldigt mycket publicitet och det ska dom ha också eftersom det är pga. dom det här ens hände från första början. Dom har investerat väldigt mycket pengar i det här projektet då måste dom också få ut någonting av det, jag trodde det var självklart?</p><p>Nånstans måste pengarna komma ifrån så är det och så kommer det alltid att vara! </p><p></p><p>Jag kan försäkra er om att jag kommer referera till Felix Baumgartner och inte "den där Rebull killen" om eventet kommer upp som samtalsämne om 20 år, precis som jag snackar om Neil Armstrong och inte "NASA killen" som den första på månen.</p><p></p><p>Sista stycket ska ni fan skämmas över! Skulle gärna vilja se skribenten hoppa från 40 000 meter i ljudets hastighet med pressen från ca. 10 00000 åskådare världen över...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Marcus_Ahlstrom, post: 1181098, member: 90635"] Vem som helst fattar väl att Redbull stratos var ett pr-event? Menar ni att Felix skulle finnansierat hoppet själv helt osponsrat för att få den cred han förtjänar? Lite dyrt kanske... Redbull och dom andra märkena fick väldigt mycket publicitet och det ska dom ha också eftersom det är pga. dom det här ens hände från första början. Dom har investerat väldigt mycket pengar i det här projektet då måste dom också få ut någonting av det, jag trodde det var självklart? Nånstans måste pengarna komma ifrån så är det och så kommer det alltid att vara! Jag kan försäkra er om att jag kommer referera till Felix Baumgartner och inte "den där Rebull killen" om eventet kommer upp som samtalsämne om 20 år, precis som jag snackar om Neil Armstrong och inte "NASA killen" som den första på månen. Sista stycket ska ni fan skämmas över! Skulle gärna vilja se skribenten hoppa från 40 000 meter i ljudets hastighet med pressen från ca. 10 00000 åskådare världen över... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Extremsporten så oskyldigt blå
Tillbaka
Topp