Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Extremsporten så oskyldigt blå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FBacklund" data-source="post: 1181123" data-attributes="member: 102723"><p>Jag kan hålla med om att det kanske inte är en 100% extremsport. Eller extrem kanske, men sport vet jag inte. Men ett stort projekt är det iaf.</p><p></p><p>Sen om man ska gå till RedBull-diskussionen då; Vem har sagt att RedBull bara får sponsra extremsporter, som FMX eller andra "vanliga" extremsporter? Om man ska synas, ska man väl göra det rejält.</p><p>Hur smart är det att köra på "RedBull, ger dig vingar"-reklamen i 25 år i rad? Alltså BARA den. Det är väl sådana här stora projekt man ska sponsra, om något. Om man inte visste innan vad RedBull var, vet man garanterat det efter.</p><p>RedBull vet vad de gör, annars skulle de inte vara såhär stora idag.</p><p></p><p>Sen var det ju ganska snyggt att sponsra just en stor ballong och en fallande/svävande gubbe med just "Energidrycken som ger dig vingar"</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FBacklund, post: 1181123, member: 102723"] Jag kan hålla med om att det kanske inte är en 100% extremsport. Eller extrem kanske, men sport vet jag inte. Men ett stort projekt är det iaf. Sen om man ska gå till RedBull-diskussionen då; Vem har sagt att RedBull bara får sponsra extremsporter, som FMX eller andra "vanliga" extremsporter? Om man ska synas, ska man väl göra det rejält. Hur smart är det att köra på "RedBull, ger dig vingar"-reklamen i 25 år i rad? Alltså BARA den. Det är väl sådana här stora projekt man ska sponsra, om något. Om man inte visste innan vad RedBull var, vet man garanterat det efter. RedBull vet vad de gör, annars skulle de inte vara såhär stora idag. Sen var det ju ganska snyggt att sponsra just en stor ballong och en fallande/svävande gubbe med just "Energidrycken som ger dig vingar" [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Extremsporten så oskyldigt blå
Tillbaka
Topp