Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Filmrecension: The Education Of Style
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kiliam" data-source="post: 1180307" data-attributes="member: 115768"><p>Har nu precis tagit mig genom denna mytomspunna film. Jag hade sjuka förväntningar på filmen eftersom de har satt ribban högt samtidigt som det har pratats en hel del om filmen. </p><p></p><p>Övergripande så tycker jag att det var för mycket klipp, eller inte för mycket för en fulllängds men det var väldigt få delar som inte var skidåkning till skillnad från Level 1's två senaste filmer som har lite icke skidåkningsklipp i sig och även en rätt så lång del om Sun Valley och även lite bonus i slutet på After Dark.</p><p></p><p>Detta gjorde att jag i alla fall tappade fokus efter ett tag.</p><p></p><p>Nu till åkningen så kan jag bara säga en sak... OJ!!!!! ... </p><p>Det var helt otroligt grym åkning rakt genom filmen, Phils del var totalt krossande, Tanners och Henriks likaså.. det går bara inte att klaga på den! </p><p></p><p>Henriks "skämt" i början av hans del var ju helt fantastiskt kul (ingen sarkasm), jag satt faktiskt och skrattade åt det ett bra tag. </p><p></p><p>Om jag ska summera min "recension" så ger jag:</p><p>Åkning: 5/5 tveklöst.</p><p>Sammansättning: 3/5 för det var i princip bara klipp på åkning.</p><p>Sevärdhet: 4/5 för att ha sett den och för att "hypen" kring filmen har varit så hög.</p><p>Klarar kritik och åsikter så bring it!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kiliam, post: 1180307, member: 115768"] Har nu precis tagit mig genom denna mytomspunna film. Jag hade sjuka förväntningar på filmen eftersom de har satt ribban högt samtidigt som det har pratats en hel del om filmen. Övergripande så tycker jag att det var för mycket klipp, eller inte för mycket för en fulllängds men det var väldigt få delar som inte var skidåkning till skillnad från Level 1's två senaste filmer som har lite icke skidåkningsklipp i sig och även en rätt så lång del om Sun Valley och även lite bonus i slutet på After Dark. Detta gjorde att jag i alla fall tappade fokus efter ett tag. Nu till åkningen så kan jag bara säga en sak... OJ!!!!! ... Det var helt otroligt grym åkning rakt genom filmen, Phils del var totalt krossande, Tanners och Henriks likaså.. det går bara inte att klaga på den! Henriks "skämt" i början av hans del var ju helt fantastiskt kul (ingen sarkasm), jag satt faktiskt och skrattade åt det ett bra tag. Om jag ska summera min "recension" så ger jag: Åkning: 5/5 tveklöst. Sammansättning: 3/5 för det var i princip bara klipp på åkning. Sevärdhet: 4/5 för att ha sett den och för att "hypen" kring filmen har varit så hög. Klarar kritik och åsikter så bring it! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Filmrecension: The Education Of Style
Tillbaka
Topp