Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fischer RC one GT 82 [2024]: "Går som ett spett i pisten"
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Herrmelinryd" data-source="post: 1280552" data-attributes="member: 181838"><p>Gick från 66 till 83 midjebredd på mina pistskidor. På moderna något bredare skidor har man gjort mycket för att kompensera bredden, bland annat rocker och materialval. Därför är exempelvis ett par Deacon 80 inte alls svåra att få upp på kant. Enda egentliga prestandatappet är på riktigt hård gnistrande manchester och is. Där är smala pistskidor kungar. För alla förhållanden mer än en timme efter att liften öppnat är mina 83:or bättre än 66:orna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Herrmelinryd, post: 1280552, member: 181838"] Gick från 66 till 83 midjebredd på mina pistskidor. På moderna något bredare skidor har man gjort mycket för att kompensera bredden, bland annat rocker och materialval. Därför är exempelvis ett par Deacon 80 inte alls svåra att få upp på kant. Enda egentliga prestandatappet är på riktigt hård gnistrande manchester och is. Där är smala pistskidor kungar. För alla förhållanden mer än en timme efter att liften öppnat är mina 83:or bättre än 66:orna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fischer RC one GT 82 [2024]: "Går som ett spett i pisten"
Tillbaka
Topp