Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Följ med på Secondhands sommarlov
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mattias_Fredriksson" data-source="post: 1148649" data-attributes="member: 14820"><p>Lars Illis: Därför det kommer märkas skillnad på vad ni gjorde och vad dom gjorde. Skulle jag tippa. Secondhand är ju för övrigt ett passande namn. Roligt hade ni säkert. Nu är ju det här med skidåkning också ett arbete för vissa och då räcker inte det som ursäkt.</p><p></p><p>Det är andra gången på några år i just Stryn som något annat filmgäng återanvänder ett hopp vi planerat, byggt och haft lyckade sessions på. Jag vill ha unika bilder, filmarna likaså och åkarna vill ha unika shots i sina filmsegment/intervjuer/annonser/andra sammanhang. Tycker du det är så konstigt att jag reagerar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mattias_Fredriksson, post: 1148649, member: 14820"] Lars Illis: Därför det kommer märkas skillnad på vad ni gjorde och vad dom gjorde. Skulle jag tippa. Secondhand är ju för övrigt ett passande namn. Roligt hade ni säkert. Nu är ju det här med skidåkning också ett arbete för vissa och då räcker inte det som ursäkt. Det är andra gången på några år i just Stryn som något annat filmgäng återanvänder ett hopp vi planerat, byggt och haft lyckade sessions på. Jag vill ha unika bilder, filmarna likaså och åkarna vill ha unika shots i sina filmsegment/intervjuer/annonser/andra sammanhang. Tycker du det är så konstigt att jag reagerar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Följ med på Secondhands sommarlov
Tillbaka
Topp