Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Följ med på Secondhands sommarlov
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="CMattsson" data-source="post: 1148671" data-attributes="member: 30069"><p>secondhands hamnade på ett bananskal angående hoppet på baksidan. igentligen var tanken att JAG skulle få köra på det och få några välriktade shoots.. det fick jag. efter det var tanken att vi skulle mosa ner hoppet och bygga om det till en ide som jag hade i bakhuvudet. som jag, Jon anders lindstad( up rising från norge) jim johansson skulle köra på . men ´vi hade ingen tid för att bygga om det så vi skalade bara ner kicken och höjde nollen som ryska onboard skulle köra på.. Secondhands hamnade som sakt på ett bananskal, men dom fick turen med sig och fick köra det.. men jag kan lova er allihopa att mattias fredriksson fick kort där åkarna var minst 3-4 meter högre än ryska onboard och secondhands, field productions filip fick klipp som är värd enormt mycket pengar. ett shoot på en snowboard åkare såldes direkt till DC shoes som betalade av hela helikopterhyran..</p><p>Men secondhands hade vädret med sig och fick nog några feta klipp/foton därifrån..</p><p></p><p>väldigt oklart vad jag ville få fram men läs några gånger så förstår ni.</p><p></p><p>FRED TOFFE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="CMattsson, post: 1148671, member: 30069"] secondhands hamnade på ett bananskal angående hoppet på baksidan. igentligen var tanken att JAG skulle få köra på det och få några välriktade shoots.. det fick jag. efter det var tanken att vi skulle mosa ner hoppet och bygga om det till en ide som jag hade i bakhuvudet. som jag, Jon anders lindstad( up rising från norge) jim johansson skulle köra på . men ´vi hade ingen tid för att bygga om det så vi skalade bara ner kicken och höjde nollen som ryska onboard skulle köra på.. Secondhands hamnade som sakt på ett bananskal, men dom fick turen med sig och fick köra det.. men jag kan lova er allihopa att mattias fredriksson fick kort där åkarna var minst 3-4 meter högre än ryska onboard och secondhands, field productions filip fick klipp som är värd enormt mycket pengar. ett shoot på en snowboard åkare såldes direkt till DC shoes som betalade av hela helikopterhyran.. Men secondhands hade vädret med sig och fick nog några feta klipp/foton därifrån.. väldigt oklart vad jag ville få fram men läs några gånger så förstår ni. FRED TOFFE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Följ med på Secondhands sommarlov
Tillbaka
Topp