Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Från forumtråd till färdig skida – nu släpps Opinion
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 1183724" data-attributes="member: 13861"><p>Jay-deuce -> Om du kollar på sidan 14 senaste Åka Skidor och kollar vilka skidor jag kommer att åka på i vinter så ser du att så definitivt inte är fallet. Och om du följer med lite i Opinion-tråden så ser du att jag även var med och testade ett par olika prototyper under förra vintern och var bland annat ute och körde en dag med MnO och c/o i Åre. Fasen, jag var till och med ute i fabriken idag och fotade produktionen av skidan för ett reportage i tidningen senare i vinter. Kom inte med kritik när du inte har torrt på fötterna. Vi har nog heller aldrig någonsin hackat ner på Freeride.se på något sätt annat än med vänskaplig ton, så den gubben funkar inte heller. </p><p></p><p>kappakomplett -> Utan att ge mig in alltför detaljerad pajkastning gentemot en grupp skidåkare vars kunskap jag respekterar så utgörs basen i MnO och gängets hyllade (och sjukt läsvärda) skidtest av några få åk i stenhård försäsongspist i Åre, vilket knappast kan sägas vara optimalt ur testsynpunkt. </p><p></p><p>För att sammanfatta mig kort: jag ser fram emot att klicka i ett par Opinion lite senare i vinter. Projektet är sjukt kul och slutprodukten grymt imponerande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 1183724, member: 13861"] Jay-deuce -> Om du kollar på sidan 14 senaste Åka Skidor och kollar vilka skidor jag kommer att åka på i vinter så ser du att så definitivt inte är fallet. Och om du följer med lite i Opinion-tråden så ser du att jag även var med och testade ett par olika prototyper under förra vintern och var bland annat ute och körde en dag med MnO och c/o i Åre. Fasen, jag var till och med ute i fabriken idag och fotade produktionen av skidan för ett reportage i tidningen senare i vinter. Kom inte med kritik när du inte har torrt på fötterna. Vi har nog heller aldrig någonsin hackat ner på Freeride.se på något sätt annat än med vänskaplig ton, så den gubben funkar inte heller. kappakomplett -> Utan att ge mig in alltför detaljerad pajkastning gentemot en grupp skidåkare vars kunskap jag respekterar så utgörs basen i MnO och gängets hyllade (och sjukt läsvärda) skidtest av några få åk i stenhård försäsongspist i Åre, vilket knappast kan sägas vara optimalt ur testsynpunkt. För att sammanfatta mig kort: jag ser fram emot att klicka i ett par Opinion lite senare i vinter. Projektet är sjukt kul och slutprodukten grymt imponerande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Från forumtråd till färdig skida – nu släpps Opinion
Tillbaka
Topp