Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredagsfilmer: Vecka 4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1184794" data-attributes="member: 77701"><p>Jeansmannen: Bara för att förtydliga – det Jeppe (eller jag, de gånger han är bortrest) lägger in som favoriter i fredagsfilmerna är hans personliga val och åsikter – det är m.a.o. i första hand inte företaget/sajten Freeride som pushar för favoriterna utan en enskild person. Givetvis hamnar det på redaktionell plats på sajten, men det kan vara bra att komma ihåg att fredagsfavoriterna är lite som en krönika, fast i form av rörligt bildmaterial. Jag tror inte Schibstedt/Bonnier-cheferna håller med om allt som skrivs i AB/Expressen alla gånger men låter ändå det synas, om inte annat för att skapa en debatt.</p><p></p><p>I övrigt vill jag bara säga att det är fantastiskt trevligt att se Johan Kristofers shredda igen!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1184794, member: 77701"] Jeansmannen: Bara för att förtydliga – det Jeppe (eller jag, de gånger han är bortrest) lägger in som favoriter i fredagsfilmerna är hans personliga val och åsikter – det är m.a.o. i första hand inte företaget/sajten Freeride som pushar för favoriterna utan en enskild person. Givetvis hamnar det på redaktionell plats på sajten, men det kan vara bra att komma ihåg att fredagsfavoriterna är lite som en krönika, fast i form av rörligt bildmaterial. Jag tror inte Schibstedt/Bonnier-cheferna håller med om allt som skrivs i AB/Expressen alla gånger men låter ändå det synas, om inte annat för att skapa en debatt. I övrigt vill jag bara säga att det är fantastiskt trevligt att se Johan Kristofers shredda igen! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Artikelkommentarer
[Artikel] Fredagsfilmer: Vecka 4
Tillbaka
Topp